Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Åsa - 18 juni 2008 15:39

Hej hej. Jag försökte räkna ut hur många dagar det har varit soppa för mig, men lyckades inte på en gång och orkade inte nästa. =) 


JAg har fått reda på att det inte går att kommentera och det verkar vara något allmänt problem för Bloggagratis. Hoppas de ordnar det för jag vill ju gärna veta vad ni tycker.


Idag ahr jag jobbat lite extra (i två timmar Phu) Och nu ska jag förutom att tvätta försöka få mig att vara glad och social för ikväll ska jag och Bumpe på fest med hans jobb. Grillning och sånt. Jag sa att han kunde säga till den som har festen att de inte räknar med mig till maten. Usch. Ska se hur det går idag. Varför tycker jag det är så svårt att stå upp för att jag har valt att gå ner med Xtravaganza? Det borde inte vara så svårt.  


Imorgon ska jag vibträna och väga mig! (tihi i smyg) jag måste ha lite extra motivation innan midsommar. Och jag har inte bestämt mig än om jag ska äta eller inte. Jag tror att det fungerar bäst för mig. Om jag uttalat har sagt att jag INTE ska äta så kommer jag vilja göra det hela tiden. Ja så säger vi! =)


Ikväll är det Sex and the city maraton. Det missar jag. Kanske ska spela in det. Ha när jag känner mig nere sen i sommar!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards