Direktlänk till inlägg 21 juni 2008

Midsommar igår

Av Åsa - 21 juni 2008 20:07

Ja det var midsommar igår. Jag åt inte, bara för att klargöra. Det var ganska svårt men ännu svårare idag. Festen igår var . . . trevlig. Men jag var på sådant humör att jag lika gärna kunde varit hemma. Om jag är på humör är jag lika trevlig nykter som full, men jag kände att jag inte var så intresserad av de nya människorna på festen tillexempel. Sedan sov vi där och det var nice. Skönt att vakna och veta att man inte behöver göra något på hela dagen, men det hade variit skönare att vakna hemma! ;) 


På eftermiddagen åkte vi till Skanörs hamn och gick in i fiskrökeriet. Det var svårt. Mycket sugen. Mycket. Jag funderar på att skriva en lista på saker som jag varit supersugen på under denna "tillställning" och kolla om jag fortfarande är intresserad om 9 veckor.


Jag har ont i benen idag. I vaderna. Det känns som en blanding mellan världens träningsverk och krampvarning. Bumpe sa nyss att det kanske är vätskebrist och det kanske det kan vara så jag försöker dricka vatten nu. Jag har ändå druckit ca fyra liter om dagen. Jag får se om det försvinner. Det är lite läskigt annars.


Hemläxan från mötet denna veckan var att göra ett collage. Jag har klippt ut grejer som jag ska limma ihop imorgon. Jag tror det blir bra, men jag hittar ingen som sitter med benen ikors som är en av dessa positiva saker jag vill få genom viktnedgången.


Ikväll kommer några över och ska spela Guitar Hero. Det ska bli roligt.

Ha det bra och hoppas ni haft det superbra på era midsommarfiranden!


 
 
Ingen bild

Fia

22 juni 2008 09:59

Du är so good Åsa, fan va starkt att köra ditt race på midsommar. Klarar du det, klarar du allt!
puss

 
Ingen bild

Fia

22 juni 2008 12:50

Är du lika hungrig nu som du var i början eller vänjer sig kroppen?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 26 oktober 2009 10:11

Idag när jag går in på bloggen står det att det kommer komma reklam på min sida. Och det vill jag inte så jag flyttar till http://hennessommar.tumblr.com  Så jag kommer inte skriva mer på denna blogg men undrar om den kommer försvinna med tiden eller...

Av Åsa - 25 oktober 2009 14:54

Jag är så darrig i kroppen. Jag drack två kaffelatte när vi käkade brunch och det var för mycket för mig. Det är ju så gott men påverkar verkligen kroppen. Blev dålig i magen också. Typiskt.    I övrigt då? Jo då det suger. Nä jag skämtade lite. ...

Av Åsa - 23 oktober 2009 13:43

Tack för att ni finns. Det känns skönt. Och jag är så labil för stunden att det räcker med att läsa era kommentarer för att jag ska börja gråta. Tack. Behöver hjälp och stöd. Men först sushi.    Jag vill ha barn. Har jag sagt det? Nu vet ni. ...

Av Åsa - 22 oktober 2009 14:01

Jag är en. Jag mår inte bra. Det är sant. Men det är psykiskt. Inte fysiskt. Men jag är hemma. Japp. Och har dåligt samvete mot mig själv. Men jag orkar inte gå dit nu. Hoppas på nya krafter på lovet. Förlåt mig, förlåt mamma. ...

Av Åsa - 21 oktober 2009 20:45

Jag skickade ett mail till dig med min mobil i dag på jobbet, men jag ser inte att det har skickats. Har du fått något? Fattar inte vad som har hänt annars. Det var jättelångt och supernegativt. Synd om du missade menar jag!  ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards