Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Åsa - 25 juni 2008 21:55

Hej vad roligt att du berättade lite om dig. Du vet väl vem jag är eftersom jag har presentation. Var går du på viktcenter? Lund? Jag går i Malmö Limhamn. Heja heja nu med helfart. Det var inte så länge du skulle gå på helfart om jag minns rätt. Men heja ändå.


Idag känner jag att det är lite tungt. Vill äta och sånt.  Hoppas det går över. På lördag ska jag på dop och mamman till barnet sa just att det kommer vara massor med mat och tårta och sånt. Blä och tråkigt med soppor då. Får väl dricka te. 

Av Åsa - 25 juni 2008 18:01

Hej. Jag har hjälpt Mandan idag och sortera ut garderober och organisera i allmänhet. Det var roligt, men nu när jag är hemma är jag helt slut. Ska försöka vila lite.


Jag åt kycklingsoppa och jag tycker inte om den. Jag ska nog bara äta sparris och dricka choklad resten av veckorna. Jag brukar kunna äta spagetti och köttfärssås fem dagar i rad och ändå tycka att det är rätt gott så varför inte.  Det är ju bara sex veckor kvar he he. Eller egentligen fem och en halv Woohoo! Det är ju inte lång tid. Hoppas jag räknat rätt.


Mandan åt rester av tacos. Det luktade gott. Mycket gott och jag är sugen. Men det ska jag ta sen på halvfart och göra så nyttig taco som möjligt och träna mycket efter. Tihi.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards