Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Åsa - 30 juni 2008 14:03

Tihi. Idag tog jag bilder på mig. Var tredje vecka ska jag göra det. Men jag tittade på bilderna och såg ingen stor skillnad. Visst såg jag lite mindre ut men jag är ju fortfarande enormt stor. 
Sedan tog jag på mig mina två par lite för små byxor. Det ena paret köpte jag när Fia och Mandan och jag skulle på Dolly och då kunde jag nog knappt knäppa dem. Nu sitter de nice. Och det andra paret har jag använt en gång jag tror kanske 2001 eller 2002. Sedan var de för små. Ni vet när man köper kläder som är lite för små för de ska man ju komma i snart. Well jag har inte haft dem sedan dess och jag har sagt till mig själv att jag inte ska ha dem på mig utomhus innan jag är tvåsiffrig. Men jag tror inte det är långt kvar för de satt rätt bra. Jag skulle kunnat ha dem idag. Men för sakens skull väntar jag.  Jag har ju lovat E att jag inte ska väga eller mäta mig och det är svårt att låta bli idag då jag känner mig nice. Men jag bestämde att jag skulle ha mina nytvättade jeans och döm om min förvåning när de faktiskt är för stora. Det är ett givet häng i dem och om jag inte har skärp kommer de att vara omöjliga att ha på mig. Wooh så trevlig överraskning och vilken energikick jag fick. Jag ska jobba idag och sedan ska jag åka och dansa. Det känns som längesedan. Woohoo fan vad jag är bra! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards