Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Åsa - 8 juli 2008 20:11

Jag är fan bäst. Jag vaknade i morse och var glad. Inte att jag vaknade och efter en stund kände jag att jag var glad utan jag var glad när jag vaknade. Sedan pratade jag med min älskade mamma som också fan är bäst! =) Jag ska träffa henne nästa vecka och hon vet fortfarande inte att jag Xtravaganzar. Konstigt.


Sen gick jag och fikade med en kompis. Roligt och längesedan.


Iväg till Viktcentret och pratade med A. Det var ju träff igår som jag missade eftersom jag jobbade. Hon fick adressen till bloggen och vi får väl se om hon gillar den! Äh självklart gillar hon den för idag är jag fan bäst.


Jag vibtränade och satt 30 minuter i massagestolen.

Nice.


Sen träffade jag en annan kompis som har gått ner 17 kg med Xtrav. Hon tyckte att det syntes stor skillnad =).


På vägen hem köpte jag mig en bukett blommor. Tihi. Det var jag värd.


Jag har inte ens berättat det coolaste.

Jag har idag haft på mig de byxor som jag köpte hösten 2001 och kunde ha en gång. Den enda gången jag hade dem kunde jag knappt gå och absolut inte sitta i dem. Det bullade på låren och jag fick ont i magen för att de satt åt så mycket. Idag har jag haft dem. Ute och gått. Och om jag står upp så sitter de inte ens åt runt låren. Fatta så coolt det är.


Absolut värt en bukett!


Och tack för era kommentarer. Jag lovar att svara på era frågor någon gång! =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards