Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Åsa - 15 juli 2008 22:23

Jag har idag kommit till Öland och ja min mamma såg skillnad. Det var väl för väl. Och vi har inte hunnit riktigt prata om det då det har varit bjudning här. Jag insåg dock en sak.

Det är tradigt att ha gått ner nästan 15 kilo och fortfarande vara tjock.


Det gick bra idag med maten, men jag försökte undvika att berätta för släktingarna. Pallade inte. Men mormor vet. Hon sa uttryckligen att hon inte förstod att jag ville det när jag bara är korpulent och att jag inte alls behöver gå ner så mycket för hon vill ha åsa kvar. Men jag försökte påpeka att jag inte kommer försvinna ens om jag går ner dubbelt så mycket till. Hon är söt hon mormor. 


Tack för kommentarerna. Hoppas jag klarar 7,1 kilo på de resterande tre veckorna. Optimist, javisst.  

Av Åsa - 15 juli 2008 09:57

Ja idag ska jag åka till öland. Tåget går tio i tolv och jag har massor att göra innan jag ska iväg, men jag sitter och kollar inlägg och nu verkar jag skriva inlägg också. =)


Min mamma ska jag träffa idag. Wooh. Undrar om hon ser något. Men när vi skulle till Kreta hade jag gått ner fem kg och då såg hon det och tyckte att det syntes. Jag hoppas. Men tänk om jag blir jättebesviken om hon inte ser något! Jag hoppas inte det ska behöva hända. Jag vet att jag gått ner nästan 15 kg. Fatta 15 kg. Jag är fortfarande helt fashinerad. JAG har gått ner snart 15 kg.


Så nu innan ska jag slå in pappas present. Stryka, packa, komma ihåg mat!!!! Försöka få igång stegmätaren. Som ni ser har jag inte tagit ur tummen än.


Och äta innan. Oj oj oj.


Tack mina vänner. Jag gillar att jag har er som skriver till mig om hur duktig jag är. Det fyller absolut sitt syfte!


Puss på er nu när vi kommit igenom halva sommaren. Jag har badat en gång. =( Hoppas på bättring nu.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards