Direktlänk till inlägg 21 juli 2008

Åh jobbiga måndag!

Av Åsa - 21 juli 2008 20:17

Jag är så hungrig och sugen hela tiden. Idag har varit tråkig. Jag har ätit som jag ska och druckit allt vatten jag ska. Nu är det kväll och jag beklagade mig för Bumpe att jag vill äta. Han frågade om jag fortfarande är i Ketonfas för då brukar jag ju inte vara hungrig. Jag sa som det är att jag har följt programmet till punkt och pricka och det finns ingen anledning i världen till att jag inte skulle vara kvar i fasen. Jag tänkte också att det kunde var bra för motivationen att se att det blir lila på stickan.


Så nästa gång jag skulle kissa kollade jag ketonerna och det visar på nästan ingenting. Det var inte den ljust aprikosa färgen som det ska vara om man inte är i fasen, men det visar definitivt inte på den ljust rosa färgen som visar på minsta stadiet av ketonfas. Detta hjälpte ju inte. Min enda förklaring skulle vara att det nu är kväll och att jag redan kissat många gånger idag och att det kanske inte är så mycket ketoner kvar då? Är det någon som vet!???? Och jag lovar att jag inte har gjort något som jag inte får under dessa sex veckorna. 


Fan vad jag är hungrig nu då. Jag ska snart äta min sista soppa men är rädd att bli jättehungrig sen när jag ska sova om jag tar den redan.


BU för idag!  


 
 
Ingen bild

Jenny

21 juli 2008 23:04

Antagligen ingen tröst men jag har exakt samma problem... får inget utslag på stickorna och är fruktansvärt hungrig så något är inte som det ska känns det som. Hoppas att det går över för dig snart!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 26 oktober 2009 10:11

Idag när jag går in på bloggen står det att det kommer komma reklam på min sida. Och det vill jag inte så jag flyttar till http://hennessommar.tumblr.com  Så jag kommer inte skriva mer på denna blogg men undrar om den kommer försvinna med tiden eller...

Av Åsa - 25 oktober 2009 14:54

Jag är så darrig i kroppen. Jag drack två kaffelatte när vi käkade brunch och det var för mycket för mig. Det är ju så gott men påverkar verkligen kroppen. Blev dålig i magen också. Typiskt.    I övrigt då? Jo då det suger. Nä jag skämtade lite. ...

Av Åsa - 23 oktober 2009 13:43

Tack för att ni finns. Det känns skönt. Och jag är så labil för stunden att det räcker med att läsa era kommentarer för att jag ska börja gråta. Tack. Behöver hjälp och stöd. Men först sushi.    Jag vill ha barn. Har jag sagt det? Nu vet ni. ...

Av Åsa - 22 oktober 2009 14:01

Jag är en. Jag mår inte bra. Det är sant. Men det är psykiskt. Inte fysiskt. Men jag är hemma. Japp. Och har dåligt samvete mot mig själv. Men jag orkar inte gå dit nu. Hoppas på nya krafter på lovet. Förlåt mig, förlåt mamma. ...

Av Åsa - 21 oktober 2009 20:45

Jag skickade ett mail till dig med min mobil i dag på jobbet, men jag ser inte att det har skickats. Har du fått något? Fattar inte vad som har hänt annars. Det var jättelångt och supernegativt. Synd om du missade menar jag!  ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards