Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

Mmm sköna onsdag.

Av Åsa - 20 augusti 2008 22:54

Ja så känner jag nu när det redan tagit slut. Jag åkte jättetidigt till jobbet idag också och fattar inte varför folk vill åka tåg kvart över sex på morgonen! 

Well well. 


Jag har ätit bra idag och när jag missade tåget hem med 25 meter så kände jag instinktivt att jag ville köpa godis, men det gjorde jag inte. Jag köpte några nötter av anledningen att det med det senare tåget skulle ta för lång tid innan jag fick något i magen.


På tåget var jag trött och när jag kom till stationen i Malmö kände jag mig helt ur jängorna. När jag gick hemåt kändes det plötsligt som att jag ville träna så jag åkte iväg till viktcentrat och tränade vib, två repetitioner, och springmaskinen i 30 minuter!!!!

Jag satt sedan i massagestolen i 30 minuter och lyssnade på två kapitel på min mentalträning. Det var jätteskönt och jag kände verkligen att jag tog hand om mig.


Jag orkar inte skriva så mycket idag. Måste sova för en timme sedan.

Men jag åt tonfisksallad när jag kom hem och det var verkligen pricken över i:et.


Hoppas ni alla haft en underbar dag!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 26 oktober 2009 10:11

Idag när jag går in på bloggen står det att det kommer komma reklam på min sida. Och det vill jag inte så jag flyttar till http://hennessommar.tumblr.com  Så jag kommer inte skriva mer på denna blogg men undrar om den kommer försvinna med tiden eller...

Av Åsa - 25 oktober 2009 14:54

Jag är så darrig i kroppen. Jag drack två kaffelatte när vi käkade brunch och det var för mycket för mig. Det är ju så gott men påverkar verkligen kroppen. Blev dålig i magen också. Typiskt.    I övrigt då? Jo då det suger. Nä jag skämtade lite. ...

Av Åsa - 23 oktober 2009 13:43

Tack för att ni finns. Det känns skönt. Och jag är så labil för stunden att det räcker med att läsa era kommentarer för att jag ska börja gråta. Tack. Behöver hjälp och stöd. Men först sushi.    Jag vill ha barn. Har jag sagt det? Nu vet ni. ...

Av Åsa - 22 oktober 2009 14:01

Jag är en. Jag mår inte bra. Det är sant. Men det är psykiskt. Inte fysiskt. Men jag är hemma. Japp. Och har dåligt samvete mot mig själv. Men jag orkar inte gå dit nu. Hoppas på nya krafter på lovet. Förlåt mig, förlåt mamma. ...

Av Åsa - 21 oktober 2009 20:45

Jag skickade ett mail till dig med min mobil i dag på jobbet, men jag ser inte att det har skickats. Har du fått något? Fattar inte vad som har hänt annars. Det var jättelångt och supernegativt. Synd om du missade menar jag!  ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards