Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Åsa - 31 augusti 2008 11:47

Ja jag märker att jag inte skriver så ofta längre. Men jag tänker desto mer. Jag tycker att det är svårt, med mig själv och med mina tankar och att jag är trött och nu förkyld och att jag tydligen inte har haft någon plan för godissug. 


När jag gick på helfart planerade jag för maten och snacksen. Och det fungerar bra oftast. Kanske att jag tagit för mycket mat, men har nu kommit på att jag ska börja med salladsbuffen på jobbet för annars blir det för mycket mat på tallriken. 


Snacksen är jag inte intresserad av och det har jag ju en plan för. Att vanligt folk inte äter snacks om det inte är fest och om det är fest äter de inte upp allt. =) Det har faktiskt gått bra. Jag har varit på två fester där det bjudits på chips och jag har tagit litegrann. Stolt över det. Men godiset hade jag ingen plan för. Anledningen tror jag var att jag innan jag började med viktnedgången inte åt så mycket godis för att jag åt snacks istället. Så jag trodde seriöst inte att det skulle vara något problem för jag trodde inte att jag skulle vara sugen på det, men jag är sugen nästan hela tiden. Jag köpte godis igår och jag har bestämt att jag inte ska äta mer godis nu. Och jag ska försöka följa programmet helt. Om det inte går, eller om jag vill det ändå, så ska jag börja på helfart igen när min syster varit här från Kina. I slutet av september. 


Jag hoppas också att jag kommer in i träningen igen. Jag har tränat några gånger men jag har varit så trött när jag kommer hem från jobbet. Och Friskis har inte satt igång sitt höstschema än. Det gör de nästa vecka. Japp en liten uppdatering. Så vet ni att jag tänker skriva flera gånger, men det är också som så att om ingen kommenterar vet jag inte säkert att någon bryr sig och varför ska jag då skriva mer än för min skull? En fråga ut i cyberspace avslutar detta inlägg.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards