Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Åsa - 11 oktober 2008 21:50

Japp dagen och humöret ordnade upp sig sedan. Jag var rätt kinkig ett tag men sedan blev det bra. Jag prövade klänningar som sitter väldigt annorlunda nu än förr. Bumpe såg det också och det är alltid roligt när någon annan håller med mig! =) 


Jag har haft en så skön lördag. Jag har tvättat men det är det enda "vettiga" jag har gjort. Eller ja det är väldigt vettigt att ta hand om sig och bara slöa också ibland. Så det så. Jag har spelat guitar hero och kollat på film. Samt ätit mina tre soppor.


Fan så tråkig den delen av dagen är. Andra ringde och frågade om vi skulle följa med och äta sushi. (MMM sushi!) Men jag orkade inte följa med idag. Alls.


Vi får se vad som händer. Det senaste budet från mig själv till mig själv är att jag verkligen ska äta helfart i tre veckor till, för det har jag redan köpt mat för. Sedan hoppas vi att jag antingen är peppad nog att ta någon eller några veckor till med helfart, eller att jag har tröttnat och tar det på typ halvfart. Japp. Det är nämligen så supertråkigt med sopphelveten istället för mat!


Av Åsa - 11 oktober 2008 11:03

jag är ynklig. jobbigt och tråkigt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards