Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

Nyklippt

Av Åsa - 29 oktober 2008 14:53

Jag har varit och klippt mig. Det är fantastiskt skönt. På vägen hem köpte jag en bukett blommor till mig. Ha ha. Och jag ska snart äta min andra soppa för dagen. Och ja det är första dagen. 


Igår gick jag på stan och köpte massor med saker. Bl a två par byxor på HM. Ena paret i 44 och ena i 42. Konstigt. Men det är väl meningen med detta? =)


Jag är ledig denna veckan och det är så skönt. Precis vad jag behöver. Jag gick på möte i måndags och det är nog bra att träffas, men det känns inte som att de flesta andra där inser att det krävs ett omlägg av vanorna för att inte åka dit igen. Eller det kanske de gör men det låter inte så. Jag har bestämt att jag ska träffa A i morgon och prata med henne.  Så istället för att träna idag gör jag det i morgon. 


Och så var jag på Jesus Christ Superstar-genrepet igår. Det var. . . bra. Jag vet inte om jag tycker om Ola Salo. Men jag tycker inte att hans röst räckte till för rollen som Jesus. Sedan var det många bra sceniska lösningar och andra bra gestaltningar. Men så konstigt att höra den på svenska. Jag kommer antagligen bli van om det är så att jag ska jobba på den mycket.


Och nu är jag hungrig. =(. Kanske ska spela lite guitar hero. He he. Har hittat min favorit. Cliff of Dover på medel. Mhm så trevlig den är. Men jag har inte satt den någon gång. Jag har varit två toner ifrån.  


Tack för kommentarerna. Det hjälper mycket. Och Anna: Hoppas allt är ok. Jag har läst att om en kvinna har gått ner mycket i vikt snabbt så är det vanligt att det uppkommer knutor i bröstvävnaden och att det inte är farligt. Hoppas att så är fallet för dig också. Kramar!!  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 26 oktober 2009 10:11

Idag när jag går in på bloggen står det att det kommer komma reklam på min sida. Och det vill jag inte så jag flyttar till http://hennessommar.tumblr.com  Så jag kommer inte skriva mer på denna blogg men undrar om den kommer försvinna med tiden eller...

Av Åsa - 25 oktober 2009 14:54

Jag är så darrig i kroppen. Jag drack två kaffelatte när vi käkade brunch och det var för mycket för mig. Det är ju så gott men påverkar verkligen kroppen. Blev dålig i magen också. Typiskt.    I övrigt då? Jo då det suger. Nä jag skämtade lite. ...

Av Åsa - 23 oktober 2009 13:43

Tack för att ni finns. Det känns skönt. Och jag är så labil för stunden att det räcker med att läsa era kommentarer för att jag ska börja gråta. Tack. Behöver hjälp och stöd. Men först sushi.    Jag vill ha barn. Har jag sagt det? Nu vet ni. ...

Av Åsa - 22 oktober 2009 14:01

Jag är en. Jag mår inte bra. Det är sant. Men det är psykiskt. Inte fysiskt. Men jag är hemma. Japp. Och har dåligt samvete mot mig själv. Men jag orkar inte gå dit nu. Hoppas på nya krafter på lovet. Förlåt mig, förlåt mamma. ...

Av Åsa - 21 oktober 2009 20:45

Jag skickade ett mail till dig med min mobil i dag på jobbet, men jag ser inte att det har skickats. Har du fått något? Fattar inte vad som har hänt annars. Det var jättelångt och supernegativt. Synd om du missade menar jag!  ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards