Alla inlägg den 18 november 2008

Av Åsa - 18 november 2008 16:48

Jag tycker att tisdagar är jobbiga. De är så långa och tunga och idag kalla och regniga. Och det är ingen förutfattad mening alls.


Jag vaknade efter att ha sovit dåligt i natt och tydligen haft dåliga drömmar för jag vaknade och var på så dåligt humör. Och det hjälpte inte att jag kom på att jag ska ha min overall på mig hela dagen och vara i kostallet på jobbet. Fy vad jag ogillar att ha overall. Och stövlar. Stövlarna kan jag överleva men kombinationen är för djävlig. Därför är det nödvändigt för mig att jag klär mig fint i övrigt så idag har jag kjol och strumpbyxor som nu luktar kostall. Usch. Och ja jag vet att mina tisdagsinlägg inte är idel solsken, men det struntar jag i. Och nu ska jag iväg och få manus till luciaföreställningen och jag har fixat en till tolk som ska vara med och tolka. Jippie. Och jag ska få alla noter till luciatåget imorgon eller på torsdag och jag tror att jag skrev samma sak förra tisdagen för det var vad som lovades mig, men nu försöker vi igen. Och har jag nämnt att det har regnat och blåst hela dagen. När jag tittade ut från det kalla kostallet och såg att regnet låg ner så var jag redo att ge upp. Det gör inget om det blåser eller regnar, men måste det göra både ock???


Och så ska jag sova i skolan. Jag som älskar att sova hemma. Men jag vet att jag inte hade orkat att ta mig hem när kursen slutar vid nio. Så det är super att jag kan sova i skolan och jag är inte otacksam, jag luktar bara kossa. =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards