Alla inlägg den 24 november 2008

Av Åsa - 24 november 2008 19:42

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag. Det känns tungt nu. Jag tränade ingenting i förra veckan och det gör mig ledsen på mig själv vilket leder till att jag?... ja just det. Äter. Fan också. Jag är sugen att gå på helfart för att få stopp på det, men tror att jag ska vänta tills efter jul och nyår ändå. Det är inte meningen att det ska vara en jojobantningsmetod. Så jag får ta mig i kragen och försöka sköta mig.


Jag jobbar massor nu. Denna veckan är jag hemma idag och på fredag. Woohoo. Jag kommer jobba sent tisdag, onsdag och torsdag, men jag kommer i a f hem på onsdag och torsdag så jag får sova i min egen säng och se Bumpe innan jag somnar. Men mycket mer än det är det inte. Och det är viktmöte idag, men jag känner att det är nödvändigt att jag är hemma. Är så trött och ska i stort sätt duscha och gå och lägga mig.


Ja jag är tråkig och jag har det jobbigt. Det är konstigt. Jag borde inte tycka att det är svårt när jag vet precis vad jag ska äta. Och lunchen är i stort sätt alltid bra. Jag försöker ha mål varje dag, men det fungerade inte idag. Och sedan blev jag illamående när jag ätit choklad istället för mat som kroppen behövde. Så nu ska jag tänka positivt och försöka ta till mig den erfarenheten. Jag ska försöka komma ihåg det nästa gång jag är hungrig och se till att inte köpa godis då. Hellre mat, eller varför inte frukten som finns i min väska. Ja ni ser.


Helgen var jättemysig. Jag och Bumpe var hemma och vi putsade fönster (äntligen, bara tänkt göra det sedan i juni! =) Sedan har vi städat och frostat av frysen och igår bakade jag nya lussebullar eftersom de har tagit slut. Och det är inte jag som har ätit dem!!!! Så det så. Jag har ätit två och det tycker jag är ok. En på onsdagen när de var nya och en i lördags. Men däremot åt jag massor av saffransbiscotti.


Jag kämpar med mig. Det gör jag faktiskt. Och det är inte lätt. Jag tycker att det är svårt. Riktigt svårt! Och stressen hela tiden gör det inte lättare!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards