Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Åsa - 8 januari 2009 17:19

Jag var ute på promenad idag. Det var skönt. Synd att jag inte kommer ur sängen tidigare för då hade jag kunnat få lite vintersol också. Men jag har bara mig själv att skylla. Tydligen behöver jag känna att jag inte behöver gå upp. Ja ja . Jag försökte kolla hur långt fem kilometer är i stan för det är både loppet jag ska springa i Ystad och också Vår Ruset (det heter tydligen så och inte min särskrivning!) den 4 maj i Malmö. Woohoo. Men när jag kom hem hade jag gått fyra kilometer. Jag kollade på varruset.se och såg kartan över var loppet ska gå så jag ska försöka skriva ut den när jag kommer till jobbet. Bra att ha. 


Jag hittade också en träningsplan för om man vill jogga runt. Det är tio veckor upplagt och färdigt. Toppen. Då slipper jag famla i mörkret för jag har verkligen inte tränat inför lopp någonsin. Det ska bli kul. Och jag tror att det är fem veckor tills jag ska börja träna inför det och då i början är det mest att gå på Friskis. Och det kommer jag göra ändå. Jag vill gärna väga 80-85 innan jag börjar springa. Knäna ni vet.


Det känns genomförbart. Bara jag går ner i vikt! =)


Hungrig nu. Det murrar och kurrar i magen och det är dags för dagens andra soppa. Jag ska iväg och dansa i kväll. Liveband.  Så det är bra. Och jag ska försöka städa undan lite hemma. Det ska spelas in film här i morgon och då är det skönt om det är någorlunda rent i a f. =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards