Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Åsa - 13 januari 2009 11:56

Lena: Jag vet att det inte är många som kommenterar men erkänn att det värmer hjärtat när någon har skrivit något. Vadsomhelst!

Bra att du simmade. Simma lugnt! =)


Katie: Jag tog ganska många långa promenader nu denna gången. Förra gången rörde jag mig inget alls och gick ändå ner 5,6 tror jag. Hur mycket har du tänkt att du ska gå ner? Jag hittade inget sådant på din hemsida och du ser smal ut på bilden! Det blir ju mer kg om man har många att tappa.


För övrigt sitter jag på jobbet och äter lunch vid datorn. Jag har frusit nästan hela förmiddagen och hoppas på att få vara inomhus i eftermiddag. Jag har valt att inte äta i matsalen nu ett tag. Vill inte se på folk och att folk ser på mig. Och jag inser att jag har möjlighet att undvika det. Sedan fikar jag ju på kaffe och te på förmiddagen och eftermiddagen. Det känns ok. Och det enda jag tänker är att det inte är så lång tid. Sedan kommer jag antagligen ta med mig mat. För att vara säker på att det är GI/LCHF !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards