Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Åsa - 21 januari 2009 21:58

Jag är trött och hängig. Känns som  jag kommer bli sjuk. 


Jag har ätit kolhydratslöst idag. Men massor med ägg. Så när jag kom hem stekte jag biff och åt blomkål så det har nog ordnat upp situationen. =)


Orkar inte skriva mer. Jo jag gick över 12000 steg. Woo 

Av Åsa - 21 januari 2009 16:36

Jag har precis gått tre kilometer. Jag är kvar på jobbet, men jag kände att jag behövde röra på mig om jag ska klara att tolka hoppträning också ikväll. Det var segt på förmiddagen med en gubbe som bara pratade hela tiden. Undervisningen är tydligen inte att eleverna ska lära sig något utan att han ska gå igenom boken. Synd tycker jag.


Jag har varit hungrigare idag. Jag vet inte om det är psykiskt. Jag tror att jag skulle klarat mig på maten jag ätit om jag äter något ikväll. Men antagligen har det varit lite för lite, eller så känner huvudet det i a f.

Jag har två ägg och hemmagjord majjo som jag ska ta på tåget sedan.

Strax hoppträning. Yeah.

Av Åsa - 21 januari 2009 05:46

Oj så jag har stressat i natt. I drömmens värld skulle jag och Bumpe till London och bråttom till flyg, glömde passet. Tillbaka. Försöka få tag på tiden då planet går, men Bumpe sa bara snart hela tiden. På vägen var det massa folk som är med i Jesus Christ Superstar som störde gatorna. De hade fest och försökte putta ner min cykel i stora vägarbetshål. Sedan när vi hade missat flyget färdigt så skulle jag och lillebror gå på krog och då blåste det otroligt mycket. Och jag kunde inte sitta med honom för jag behövde göra något annat. Till slut kom jag till hans bord och då frågade han varför de satt med dammsugare. När jag tittade åt det hållet satt ett gäng män och drack med sina fioler. 


Japp. Inte konstigt att jag är helt slut. Känns inte som att jag har vilat någonting. Är det någon drömtydare där ute? Några intressanta teorier? =)


Jag åt för mycket igår, för sent. Jag var mätt men sugen på ost och sedan var osten så god så jag tog lite till.=( Kände att det inte var bra men annars har jag ätit nästan kolhydratslöst. Jag insåg dock att det är mycket kolisar i stenbitsrom. Det var ett bakslag. Det trodde inte jag. Men det är så liten mängd bland allt fett och protein.


Nä nu ska jag till jobbet. Hej så länge! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards