Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Första inlägget!

Av Åsa - 27 januari 2009 21:22

Japp. Jag har inte skrivit på hela helgen. Jag har undvikit det så att säga. =) Jag åt kolhydrater i helgen. Men jag ville inte skriva om det. Och igår åt jag jättebra och idag köpte jag lösgodis på vägen hem =(. Jag åkte och tränade dels för att jag var sugen och dels för att jag ätit kolhydrater!  En positiv effekt på en negativ handling. Och det var jobbigt, men skönt!


Jag ska sova på skolan i morgon och kommer ta med mig massor med mat känns det som. Hoppas det räcker så att jag inte blir hungrig. Har i a f  två luncher och en liten middag och sedan ska jag ta med mig ägg till frukost och lax som jag har kvar. Och ost för säkerhets skull. Vad tror ni? Räcker det måntro? 


Allt bra annars? 

 
 
Ingen bild

frida

27 januari 2009 22:13

Positiv effekt på en negativ handling - det låter som en bra tanke istället för att gräva ner sig i tanken på att man ätit. hejja hejja!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 26 oktober 2009 10:11

Idag när jag går in på bloggen står det att det kommer komma reklam på min sida. Och det vill jag inte så jag flyttar till http://hennessommar.tumblr.com  Så jag kommer inte skriva mer på denna blogg men undrar om den kommer försvinna med tiden eller...

Av Åsa - 25 oktober 2009 14:54

Jag är så darrig i kroppen. Jag drack två kaffelatte när vi käkade brunch och det var för mycket för mig. Det är ju så gott men påverkar verkligen kroppen. Blev dålig i magen också. Typiskt.    I övrigt då? Jo då det suger. Nä jag skämtade lite. ...

Av Åsa - 23 oktober 2009 13:43

Tack för att ni finns. Det känns skönt. Och jag är så labil för stunden att det räcker med att läsa era kommentarer för att jag ska börja gråta. Tack. Behöver hjälp och stöd. Men först sushi.    Jag vill ha barn. Har jag sagt det? Nu vet ni. ...

Av Åsa - 22 oktober 2009 14:01

Jag är en. Jag mår inte bra. Det är sant. Men det är psykiskt. Inte fysiskt. Men jag är hemma. Japp. Och har dåligt samvete mot mig själv. Men jag orkar inte gå dit nu. Hoppas på nya krafter på lovet. Förlåt mig, förlåt mamma. ...

Av Åsa - 21 oktober 2009 20:45

Jag skickade ett mail till dig med min mobil i dag på jobbet, men jag ser inte att det har skickats. Har du fått något? Fattar inte vad som har hänt annars. Det var jättelångt och supernegativt. Synd om du missade menar jag!  ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards