Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Åsa - 2 mars 2009 18:17

Jag har vägt mig. Efter en vecka med LCHF. En måltid mer GI inspirerad men inga snabba kolhydrater eller kolhydratskällor förutom grönsaker och flest ovanjordgrönsaker. Resultatet då? -3.5 kilo. Japp. Och något jag verkligen gillar är när jag ser hur händerna förvandlas. Jag har fingrar igen. Och det är fint. Jag hoppas mitt ansikte kommer tillbaka inom de närmsta veckorna. 


Veckan har inte varit svår. Inte jobbig. Inte lång. Hoppas nu på god fortsättning. Bumpe och jag ska planera maten för veckan och han ska handla i morgon. Skönt. Skulle underlätta om han blev mer insatt.


Jag har det jobbigt på jobbet. Men jag kämpar på. Mer än så kan jag inte göra för stunden. Jag var så sugen att ringa min syster idag och sedan glömde jag det på lunchen. =( Nu är det försent och får se om jag har möjlighet i morgon.  Jag fick vykort från henne från Thailand, men det är inte säkert att hon är kvar. Saknar henne! 


Kram på er.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards