Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Åsa - 3 mars 2009 20:02

Syster: Mina fingrar och ansiktet hade sjunkit undan i ett skyddande lager av fett. Det börjar ändra sig! =) 


Ok. Jag har gjort en grej. Jag är stolt. Mycket stolt. Jag har tränat. Första gången inför femkilometersloppet. Jag sprang 3 gånger 5 minuter. Mellan joggingperioderna promenerade jag i rask takt. Jag har inte sprungit så mycket i mitt vuxna liv. Ont i låren redan och ser fram emot träningsvärken  morgon.  Ja jag vet att det inte låter så mycket. Men det är bara början. Fatta att jag har sprungit i 15 minuter. I dag! Coolt! Och i morgon ska jag köpa ett armband till min iPod så jag kan ha den när jag springer. He he. Höll på att bli vansinnig när den ramlade och jag höll på att slå ihjäl mig på löpbandet och sedan när jag lagt den i sportbehån så snurrade jag in mig i sladden. Mycket störigt. 


Nu är jag hemma. Trött självklart och ska äta grillad kyckling nu. Den har Bumpe handlat medan jag tränade! Woohoo!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards