Alla inlägg den 1 april 2009

Av Åsa - 1 april 2009 20:54

Mannen som jobbar i Skånetrafikens filial i Ystad måste vara den person som är mest uttråkad på jobbet inom alla kategorier. Han sitter i sitt lilla bås och är så uttråkad stackaren så han kan inte ens förmå sig att verka trevlig inför kunderna. Det känns som att jag stör när jag kommer in för att fylla på mitt åkkort och talar om att det inte gick att ladda kortet i maskinen som jag brukar.

-Det går inte. 

-Nähä, så konstigt. Varför fungerar inte det längre.

- Det kan man inte göra i maskinen.

- Varför har det ändrats? *fortfarande leende*

- Det byts maskiner och kommer inte fungera förrän i höst någongång.

- Oj så bra att jag kom in och fick reda på det då! *skratt skratt* (Hampus skriver: ost. )

- Ja man kan ju köpa inne på försäljningskontoren också.

- Ja verkligen.

- Och man behöver faktiskt inte vänta tills sista dagen. *Blänger på mig*

- Javisst. Tack så jättemycket för hjälpen och det värmande bemötandet!


Gubbjävel! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards