Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Åsa - 13 augusti 2009 11:00

Jag har återväckts till livet. Jag har inte gjort ett skit på semestern i a f inte något som heter träna eller äta rätt. Så nu är jag igång igen. Jag har varit ute och provgått mina nya löparskor (tack mamma!) och de kändes bra. Jag har en runda som tar 45 minuter att gå och det känns lagom för stunden. Planen är att springa Tösarajset (i Ystad typ två veckor innan vårruset) på 21 minuter. Det är 5 kilometer. Så nu tänker jag att om jag kan springa den 45 minuter långa rundan i någorlunda tempo så kan jag sedan utgå därifrån. Jag ska börja på friskis också när de väl börjar med sina vanliga pass. Det är dåligt med intressanta pass nu fram till 9 september. Och jag ska ha ett styrketräningsprogram som Bumpe ska visa mig. Han har ett jättebra allroundprogram och jag måste styrketräna för att klara av mitt jobb utan att få förslitningsskador. Ja så ser planen ut. Och Jag vet inte hur många gånger i veckan vad blir, men jag är optimistisk! (Som alltid innan jag har börjat med något! =) 


Jag ska gifta mig nästa år. Den 19 juni. Och jag vill naturligtvis vara suveränt vacker då. Men jag vill inte hänga upp allt för bröllopet. Det är egentligen så att jag vill vara sund. Samma som förut alltså. Att det ska vara så svårt att överkomma hjärnspökena. Jag ska försöka med det. Och det är antagligen lättare nu när jag känner att jag älskar mig själv.


Jag kommer äta LCHF med GI influenser så får vi se vad som händer. Vad har hänt med er under sommaren? 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards