Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Åsa - 17 augusti 2009 18:51

Japp ni hörde. Efter en sömnlös natt steg hon upp  i ottan och försökte öppna ögonen så pass att det går att se vägen framför bilen. Möten idag och tidigt avslut så jag hoppades på att komma hem tidigt och träna. När jag kom till stationen i Ystad köpte jag nytt åkkort och får reda på att ett tåg har havererat på väg till Malmö och behöver transporteras bort före några tåg kan gå. Japp. Älskar att pendla. När jag ringde Bumpe för att beklaga mig så påpekade han att jag har en bil och kan köra. Så dekadent, så slösaktigt, så underbart och så sant. Japp jag körde. Jag hörde en äldre dam säga att det var en herre som skulle med tåg från Malmö till Göteborg och jag frågade henne om han ville ha skjuss. Ja det ville han. En nittonåring med schack och badminton som stora intressen.


När jag kom hem bytte jag kläder och sprang/gick min runda. Japp jag sprang en del. Jag är alldeles för tung för att springa egentligen. Jag känner det. Men jag hoppas att jag inte går sönder. Det var skönt att jag orkade iväg. Efteråt lite armhävningar och situps. Det kan ju inte skada.


Nu har jag ätit och känner mig nöjd över mig själv.


Idag fick jag Friskis och svettistidningen. Det står inte vem som är ledare på de olika passen och det tycker jag är viktigt. Hoppas man kan se det på nätet sen. De ordinarie passen börjar inte förrän nionde september. Jag ska försöka fundera ut hur jag ska lägga upp allt.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards