Alla inlägg den 2 september 2009

Av Åsa - 2 september 2009 18:59

Ja de fick gå ut en runda. Jag orkade inte springa men en rask promenad på 40 minuter kändes underbart. Jag har jobbat idag. Skön dag och hann läsa mycket Harry Potter. Ja så är det vissa dagar. Det jämnar tydligen ut sig.


När jag kom hem från promenaden så lagade jag mat. Baconlindad köttfärslimpa och gjorde coleslaw. Och skjuss in i ugnen!!! Så i väntan på maten har jag hunnit byta i diskmaskinen. Byta i tvättmaskinen och pussa på Bumpe som kom hem. På maten märker ni va??? Ja just det LCHF. Det känns bra. Första dagen. Och jag har ätit fyra små skivor rostbiff med remouladsås till frukost. Förmiddagsfika fyra skivor ost med leverpastej. Lunch varmrökt lax med ärtor, romsås och två kokta ägg. Så på det hela taget en fantastiskt bra dag. Håller ni inte med?? 


Bara att jag orkade mig ut och rörde på mig gör att jag är så stolt över mig. Och maten ja bara jippin härifrån!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards