Alla inlägg den 20 september 2009

Av Åsa - 20 september 2009 14:19

Jag har sån träningsvärk idag. Värst i axlar,armar och mage. Men det kommer nog mera. Det känns ändå bra. Jag är igång. Och jag ska försöka komma iväg i morgon också. 


I går var mina föräldrar på snabbvisit innan de skulle vidare till Grekland. Så vi träffades och åt lunch. Mandos nöttvåan med bearnaissås utan pommes. Det var gott och det blev ett glas vin till. Roligt att sitta på uteserveringen med min mamma och kolla på folk och kommentera. (Lite horn som växer ut ur pannan är nog bara nyttigt! )


Jag var på bondens marknad och tänkte köpa massa roliga grönsaker men de hade nästan inga. Så det var lite antiklimax att ändå åka till Malmborgs för att handla det. Nästa vecka ska jag till Öland på Skördefest och då kanske det finns mer. Det blev lite ost och svamp i a f på marknaden. Kanske svampsoppa?


På kvällen åt vi middag hos svärmor. Tupp med grönsaker. Mycket gott och jag fick blåbär med grädde till efterrätt. VIn och whiskey blev det också!


Nu idag har jag inget gjort. Det är så skönt, men nu känns det som jag har slösat bort hela dagen. Typiskt. 


Försöker planera vad jag ska äta nu i veckan så att jag har matpaket att ta med mig. Verkar bli kyckling och köttfärssås. Det borde räcka. Och sedan göra soppa på kvällen. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards