Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Åsa - 5 oktober 2009 20:10

Jag har tänkt mycket på min syster ett tag. Har många gånger tänkt skriva ett mail till henne då jag inte hittar henne på FB längre tidigt om mornarna. Sen kom jag in här och så hade hon lämnat en kommentar. Så trevligt så. Och Mandan också. Tack.


Jag hoppas nu att det inte blir några tromber, tsunamis, översvämningar, vulkanutbrott etc över Malaysia innan hon är hemma igen. 


Jag åt kolhydrater igår. Och idag känner jag mig som världens bästa människa. Ja ni läste rätt! Jag var på bio och såg Harry Potter för tredje gången. Men nu är det sluttittat. Ska se den sen när jag köpt den på DVD. Men har ni inte sett den borde ni göra det. En scen är så fantastiskt bra så bara den är värd biobiljettspriset (nästan). När Ron har fått i sig kärleksdryck. Fantastiskt! 


Well anledningen till att jag är bäst i världen är för att jag idag har ätit helt rätt och bra och varit och tränat! Ja jag vet. Bäst! Jag är stolt över att jag är tillbaka på banan och att jag inte skuldbelägger mig för att jag valde att äta kolhydrater igår. Det känns bra att vara jag. Men tråkigt på jobbet. Bra med tjejen nu men suger med arbets"kamraterna". Hoppas det går över. Jag försöker låta bli att tänka på det så mycket som möjligt och skapa mig tid utanför jobbet. Så att jag har ett liv. 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards