Alla inlägg den 28 september 2009

Av Åsa - 28 september 2009 22:24

Jag fattar inte vart veckorna tar vägen. Det är redan måndag! Är det verkligen någon annan som har märkt det? 

Jag har det bra. Jag har varit och tränat idag. Friskis medelpass. Det var skönt att jag kom iväg och jag har ätit så bra idag.


I helgen har jag varit på Öland. Det var trevligt men tröttsamt. Nästa helg ska jag vara hemma och umgås med Bumpe. Hoppas han kommer vara hemma och umgås med mig! Hm?? 


Jag åt rätt i helgen. Inga problem alls. Och på söndagen blev vi bjudna på snoffsig nyöppnad restaurang. Så gott och möjligt att få det LCHFigt så det räckte. Trerätters. Och efterrätten åt jag av. Pecannötspaj med en liten klick glass. Den var jättegod. Men det var ett medvetet beslut och det verkar inte ha stört mig. Jag har i dag ätit så suveränt bra. Är nöjd. Och har hela dagen varit så fylld av kärlek till Bumpe. Hela tiden.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards