Alla inlägg den 18 september 2008

Av Åsa - 18 september 2008 21:03

Jaha. Idag har jag inte ätit ostmackor. =) Jag har varit hungrig och sugen och trött och kall. Shit vad jag har frusit idag. Men jag har inte ätit ostmackor. Och jag tror anledningen till det är att vi inte hade någon ost hemma. Nä jag skämtar en del. Jag tror att jag inte skulle ätit dem ändå. Men det är skönt att jag inte har ätit. För då är det femte dagen imorgon. 


I morgon. När det är fredag och allt. Jag ska träna i morgon och jag ser fram emot det. Jag längtar efter en dos av Annagympa större delen av veckan. Och idag har jag "bara" gått 7185 steg, men jag orkade inte gå en promenad när jag kom hem. Min syster kommer hit i morgon. Vi har inte träffats sedan jag tror i julas och vad jag vet, vet hon inte om att jag har gått ner i vikt. Jag bad mamma att inte säga något till henne så vi får se om hon ser någon skillnad.  


Det ska bli roligt att visa henne vår lägenhet också. Jag hoppas det blir bra. Och hon har smycken med sig till mig. Woohoo! Roligt!


Jag har fått mens och undrar som en flundra vad vågen kommer visa på måndag. Hoppas på åtta först!!!!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards