Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Åsa - 25 oktober 2009 14:54

Jag är så darrig i kroppen. Jag drack två kaffelatte när vi käkade brunch och det var för mycket för mig. Det är ju så gott men påverkar verkligen kroppen. Blev dålig i magen också. Typiskt. 


I övrigt då? Jo då det suger. Nä jag skämtade lite. Det är inte så illa. Jag har ju lov nu. Men mycket pengar kommer flöda i början av veckan och jag skulle vilja åka till Öland. Så vi får se hur jag ska kunna finansiera det. 


Jag ska ta tag i mig. I morgon.


Jag är splittrad. Men inte i allt. 


Det här måste vara en av de tråkigaste bloggarna för tillfället. Men kanske att det blir bättre med tiden?


Jag är inne på planering nu. Julen närmar sig och syster kommer över jul. Supernice! I år har jag bestämt att det bara blir en present per människa. Det går ju inte med mer. Hoppas de andra håller med!?

Jag har redan bestämt mammas. Och Nina? Vad önskar du dig? Pappa är alltid svår. Mormor också. Usch det är därför jag måste börja planera så tidigt. Och för att jag älskar att planera för julen. 

Jag önskar att jag någon gång i framtiden kan ha jul hos mig, hemma. Och att alla kan vara med och sova där och ha det så där idylliskt som det ska vara. 


I morgon ska jag gå till naprapaten. Hoppas att han kan ta bort mitt ryggont. Känns som jag har en spärr i ryggen. Den har jag haft i flera månader, men nu är det dags att den säger hej då.


I morgon är en annan dag. . . 9 veckor till julafton?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards